Festival de Nadal 2023

Aquest any, hem dedicat el festival de Nadal al centenari de l’any Disney
i hem fet un viatge arreu del món a través d’algunes de les seves pel.lícules .
Esperem que us hagi agradat!!
Aprofitem per desitjar-vos unes MOLT BONES FESTES !!!

MAQUETES MEDIEVALS DE 6è

Aquest trimestre l’alumnat de 6è ha estat treballant l’Edat Mitjana. Com a treball final de projecte han elaborat unes maquetes de construccions pròpies d’aquella època. Us hem penjat aquestes dues imatges on hi surten les diferents maquetes amb un codi QR al costat. Si apunteu… Llegeix més»

DARRER DIA DE CURS!!!

Avui darrer dia de curs!!!
Com passa el temps!!!
Avui hem fet jocs intercicle.
Diferents tipus de jocs: bitlles, bombolles, pescar aneguets, dianes,…, gestionats per l’ alumnat de 6è, que havíem d’ anar fent.
A cada grup hi havia alumnes des d’ I3 fins a 5è.
Tot seguit, l’ AMPA… Llegeix més»

GRADUACIÓ D´I5.

Aquest dimecres, les nenes i els nens d´I5 hem celebrat la festa de la nostra graduació.
Mireu, la volem compartir amb tots vosaltres!!! Si voleu veure més imatges, cliqueu aquí!!!

PROJECTE MAREMAR.

Aquestes dues últimes setmanes els alumnes de 6è han gaudit del Projecte Maremar. Aquests ha consistit en dues sessions de Kayak i dues sessions de paddle surf i wind surf per grup.
Els alumnes han pogut gaudir d’aquestes activitats aquàtiques gràcies a la col·laboració de SK… Llegeix més»