EI 3 anys contacontes Ada Cosidó

Hola famílies,

Fa uns dies vam gaudir d’una visita molt especial, d’aquelles que es recorden sempre. La contacontes Ada Cosidó ens va venir a explicar una història del mar. Uns dies abans, l’Ada ens va enviar una carta dient-nos que vindria a l’escola, que tenia moltes ganes de conèixer-nos a tots, i també ens va donar algunes pistes sobre el conte.

Va arribar el dia, i des del moment que l’Ada va començar a explicar la història es va fer el silenci. L’emoció dels vostres fills i filles ja es notava. El conte ens va atrapar a tots, vam riure, escoltar i cantar, i no deixàvem d’observar tot el que l’Ada amagava a la seva faldilla plena de mar.

Quan mireu les cares dels vostres fills i filles sabreu que van escoltar una història plena de poesia.

En aquest enllaç teniu les fotografies