Tornem a l’escola! 4t

Hem tornat a la nostra escola, aquest any més gran i més maca.

Per celebrar-ho i fer constància que estem aquí amb moltes ganes d’aprendre i fer coses, ens hem dibuixat a escala real. Per grups, hem marcat la nostra silueta i després hem afegit al dibuix diferents parts de cada persona del grup.

Ens han quedat súper divertits i fantàstics!

A més a més, també hem realitzat un petit pòster de la Mercè per celebrar aquesta festa. En ell podreu veure alguns dels animals que formen part del bestiari català.

Per últim, volíem comunicar-vos que les dues classes ja tenen nom!!! I són de temes relacionats! 😀

4t A som LA CLASSE DE L’UNIVERS.

4t B som LA CLASSE DE LES GALÀXIES.

Sembla que ens hem posat d’acord amb els nostres interessos aquest any. Estem impacients per començar a saber més i aprendre sobre aquests temes tan interessants!

Comença el curs!