TEMPS D’ESCOLA (La vida dins de l’escola)

TEMPS D’ESCOLA és un documental que vam realitzar a finals del curs 2020-21 les classes de 3r d’aquell moment. El vam fer per aprendre com es fa una pel·lícula, relacionant-ho amb els nom del projecte d’un dels grups, i amb la inestimable col·laboració d’una mare de l’escola (i altres persones implicades) que es dedica als temes d’edició d’imatge. La directora, muntadora, editora… va ser la Raquel García. Per diferents dificultats durant aquests mesos no us el hem pogut fer arribar fins ara.

En tornar a visualitzar-lo ens hem adonat dels canvis que han hagut, tant a l’escola com a la vida en aquest últim any. Un bon documental per a prendre consciència del canvis. US RECOMANEM QUE EL VEIEU!!!