Setmana literària a 3r

Durant la setmana literària de Sant Jordi vam fer moooltes activitats:

primer vam fer una visita a la nostra biblioteca  que ha quedat supeeeeer xula, ja ho podreu comprovar amb les fotos que us hem adjuntat i a  la web de l´escola.

Després varem fer de manera col·lectiva, entre tots i totes,  un conte relacionat amb el nom de la nostra classe.

També ens van visitar famílies i ens van explicar contes.

Vam  crear el nostre propi drac de Sant Jordi i ens el vam emportar a casa.

A  més a més com vam llegir un llibre de poemes, l´autora ens va visitar a l´escola i vam poder fer-li un munt de preguntes.

El divendres vam poder comprar llibres, arracades, clauers, punts de llibre,.. a les paradetes que hi havia a l´escola. .

D´altra banda van  fer una activitat al Teatre Lliure, que consistia en  llegir un petit fragment de teatre amb una acotació i fer-ne un disseny de vestuari i una proposta escenogràfica.

Per la tarda  vam gaudir de l’obra de Sant Jordi interpretada per alguns professors i professores  de l´escola.

UFFF, ha estat una setmana molt carregada i emocionant a la vegada.

Us deixem algunes imatges aqui.