Setmana literària a 2n

El passat 23 d’abril les classes de 2n vam gaudir d’una gran diada de Sant Jordi a l’escola: només arribar vam fer una xocolotada i en acabat vam anar al Centre Cultural Albareda a veure un espectacle d’Andreu Galan titulat “Qui no sap riure, no sap viure”, qui ens va cantar, recitar poesia i explicar contes, i sobretot ens va fer passar una estona distreta i molt divertida. Gràcies Andreu!!

Quan vam tornar a l’escola vam anar a les paradetes de llibres i vam poder comprar llibres. I a la tarda vam acabar el nostre drac, quin dia més complet!

En el vídeo podeu veure un recull d’algunes escenes de l’espectacle.