La classe de les FRUITES visita el Mercat de Sant Antoni.

Aquest passat dijous els nens i nenes de la classe de les FRUITES, vam anar a fer una visita al Mercat de Sant Antoni.

Allà vam conèixer al senyor Miquel, un fruiter de tota la vida. Com que teníem moltes preguntes, li vam fer una petita entrevista. Entre moltes altres coses vam saber que va a Mercabarna a comprar la fruita amb la seva furgoneta i que  s’aixeca a les 5h del matí!

Portàvem la llista de la compra preparada per no deixar-nos res, doncs en tornar a l’escola volíem preparar una bona macedònia.

Ens va quedar boníssima i no vam deixar ni una engruna!

Quin tip de menjar fruita que ens fem, però que bona que està!

Si voleu veure més fotografies, cliqueu aquí.