Fem Mindfulness a EI5

Hola, benvolgudes famílies.

Aquest curs els grups d’EI 5 anys hem iniciat un nou projecte de mindfulness amb l’Agata, la mare d’una alumna de l’escola, junt amb els infants de Cicle Inicial. El mindfulness s’introduirà per mitjà de diferents exercicis de respiració, entre altres, que es realitzaran al principi o al final de cada sessió de psicomotricitat, amb l’objectiu de crear hàbits d’atenció plena, que els infants puguin utilitzar tant a l’escola com a la vida diària i que els ajudi a arribar a estats de calma i pau en moments necessaris.

Ho podeu comprovar en aquest recull de fotografies.

Així doncs, us esperem a la propera publicació. Arreveure.