ESCOLA: Àvies i avis que expliquen contes

En la tornada a la normalitat, a l’escola hem recuperat una activitat molt bonica que s’anomena M.A.R.C.: Mestres Àvies i Avis Recuperadores/rs de Contes. Es tracta d’un grup de mestres jubilades i jubilats de l’ Associació de Mestres Rosa Sensat que visiten les escoles explicant contes i llegendes d’arreu del món.

Volíem encabir l’activitat a la Setmana Literària però no va estar possible, pel que es va fer aquest dilluns 30 de maig. Van passar per totes les classes, des d’Educació Infantil fins a 4t, i vam gaudir d’històries increïbles.

Per veure més imatges cliqueu aquí