EI3: Psicomotricitat…

Que bé ens ho passem a l’escola, fent un munt de coses que omplen el dia a dia dels vostres fills i filles d’experiències que els ajuden a créixer… Una d’aquestes activitats, però, es converteix cada setmana en un moment de màxima expectació per tots i totes: la sessió de psicomotricitat que fem amb la Cèlia a la sala d’educació física de l’escola!
Un espai i moment per gaudir de tot el que ens ofereix la sessió: la possibilitat de posar-nos a prova jugant a saltar i córrer per tot l’espai, construir mons màgics amb les peces toves de construcció, disfressar-nos i transformar-nos en personatges imaginaris…, també aprendre a compartir i ser respectuós amb els i les altres.
Aquí teniu una petita mostra de tot el que arriben a fer, esperem que gaudiu!

EI3A

EI3B