BIBLIOTECA PER A TOTES LES EDATS

Durant el 1r trimestre hem estat portant a terme dinamitzacions de biblioteca tot l’alumnat, fent iniciació i un ús lúdic (els més petits) i activitats variades de lectura i expressió oral (els més grans), gaudint de la bonica biblioteca de la nostra escola.

Hem pogut fer un recull de petites mostres d’aquestes activitats des d’EI4 fins a 6è, amb fotos, vídeos i àudios dels diferents nivells. Al 2n trimestre inclourem totes les activitats des d’EI3, ja que els nostres petits companys i companyes han estat fent adaptació i més biblioteca d’aula.

Us deixem els enllaços de tot el material disponible:

BIBLIOTECA EI4, BIBLIOTECA EI5, BIBLIOTECA 1r, BIBLIOTECA 2n, BIBLIOTECA 3r, BIBLIOTECA 4t, BIBLIOTECA 5è

ÀUDIOS DE 6è: