4t Musical Tarzan

El dimecres 15 de juny, les dues classes de 4t vam realitzar, per fi, el nostre musical de Tarzan. 🐒🐘🌿

Des del primer trimestre vam començar amb aquesta aventura! A partir d’un conte que vam llegir i seleccionar les dues classes, vam preparar el nostre musical, fent servir una altra manera de treballar la llengua amb la Yolanda Mallofré. Com podeu imaginar, el llibre escollit va ser Tarzan. Vam haver d’aprendre les cançons i, més tard, totes i tots vam haver d’aprendre el guió de l’obra. Ha estat un treball molt dur, que hem fet amb molt d’esforç. Vam tenir alguns daltabaixos de motivació però vam acabar posant moltes ganes. Amb la implicació de tothom i l’ajuda de la nostra mestra de música (Raquel Pagès) ha donat el seu fruit. També ha col·laborat amb nosaltres el Silvio Cristòfol, un pare de l’escola que té una empresa de decorats de cinema i teatre, i ens va deixar un escenari fantàstic. És el resultat del treball d’un curs sencer i del treball en equip. Malgrat els nervis de l’estrena, ens va sortir un musical genial!!

També teniu un tast d’imatges de vídeo d’uns dels grups, perquè amb els imprevistos del directe no vam enregistrar vídeos de totes dues classes, però estem segures i segurs que les famílies que hi éreu ja compartireu imatges entre vosaltres. També podeu veure uns fragments que va fer el nostre company que finalment no va poder estar a dalt de l’escenari però ens va fer de reporter.

Us deixem un tastet de com van anar les dues obres musicals. Més endavant, esperem poder compartir-vos el vídeo de l’obra sencera realitzada per cada classe.

Per veure totes les fotos ho podeu fer en aquest enllaç.