4t El Llibre Secret de les Adreces

Durant la Setmana Literària, a les classes de 4t ens va visitar la GEORGINA LLAPIS, que deia ser una cartera de correu postal (tot i que en realitat és una contacontes fantàstica) que seleccionava les cartes en dues seccions abans d’entregar-les: MDE (Molt Difícil d’Entendre la lletra), que deixava en un racó perquè portava molt de temps poder llegir i entregar, i MFE (Molt Fàcil d’Entendre).

Ens va ensenyar un llibre meravellòs que ens agradaria tenir a la nostra superbiblioteca de l’escola i ens va proposar un repte: escollir per votacions i de manera democràtica quin o quina de tots aquells personatges que apareixien al llibre ens havia agradat més per escriure-li una carta tota la classe. A 4tB van votar a una Iaia d’un conte i a 4tA van votar el Llop.

Estem acabant d’escriure les cartes per enviar-les els propers dies. Si us plau, famílies, aneu-nos preguntant i recordant en les properes setmanes que ens han respost la Iaia i el Llop, i us ho expliquem de viva veu.