Material informatiu sobre el Coronavirus
09/03/20Benvolgudes families,
Us adjuntem un enllaç amb una sèrie de materials publicats pel Departament d’Educació respecte al Coronavirus:
Escola Pinya de Rosa
Benvolgudes families,
Us adjuntem un enllaç amb una sèrie de materials publicats pel Departament d’Educació respecte al Coronavirus:
Escola Pinya de Rosa
Benvolgudes famílies,
En qualsevol activitat que es realitzi en un espai públic extern al centre, l’escola no es pot fer responsable de la captació d’imatges i vídeos que puguin realitzar-se per part de terceres persones, ni de l’ús que se’n faci.
En cas que hi hagi pares, mares i/o tutors acompanyants a les sortides, recordem que en aquell moment estan participant d’una activitat d’escola, i en consonància a la normativa del centre, no podran realitzar fotografies ni enregistraments de vídeo. L’escola, en tot cas, ja ho té regulat.
Escola Pinya de Rosa
L’hort del Pinya comença a fer goig de debó!
En només dos mesos, el planter ha començat a donar el seu fruit. Com podeu veure a les imatges, algunes verdures ja estan a punt per ser collides i de fet, ja s’ha començat a fer alguna petita collita.
Aviat arribarà el temps de Primavera i el nostre hotel dels insectes començarà a funcionar a ple rendiment.
Els vostres fills i filles estan fent una feina molt bonica amb l’hort, i les plantes ho estan agraint!
Bon dia famílies!
Us fem un resum les consignes de Carnaval de la setmana:
Dilluns 17: Un mitjó de cada color.
Dimarts 18: La cara pintada.
Dimecres 19: Pentinat divertit.
Dijous 20: Un complement de roba.
Divendres 21: Venir disfressat de manera lliure a la tarda per la rua.
Bon Carnaval!
Bon dia famílies!
Ja tenim a punt les activitats que realitzarem durant la setmana del Carnaval 2020, que aquest any serà del 17 al 21 de febrer. Esperem, com cada any, que els vostres fills i filles gaudeixin de les propostes que els fem.
Bon Carnaval!
Escola Pinya de Rosa

Hola famílies!
Ahir dia 30 de gener, un any més, a l’escola vàrem celebrar el Dia de la Pau. Com sempre, aquesta és una jornada que aprofitem per realitzar algun projecte conjunt, on els alumnes es puguin trobar amb els seus agermanats i compartir els valors de la Pau. Al matí, tots els alumnes de l’escola ens vam reunir al gimnàs, per cantar la cançó que tots havien preparat: La festa de la Pau, de la Dàmaris Gelabert. Aquest va ser un moment molt emotiu i que a tots ens va posar la pell de gallina. Després, va ser el torn de l’Himne del Pinya, que vam cantar de manera més festiva. Què bonic és veure l’energia dels vostres fills i filles en un petit moment musical amb tanta força i tants de valors coeducatius!
A mig matí, cada grup es va trobar amb el seu curs agermanat, i tots junts, van decorar les mans que havíeu rebut a casa per retallar i escriure. Finalment, cada alumne va penjar la seva mà a la tanca del pati d’Educació infantil, al voltant del lema d’aquest any del Dia de la Pau del Pinya de Rosa: La Pau està a les nostres mans. El resultat el podeu veure si us acosteu a la porta d’entrada i sortida de cicle inicial.
Tot plegat, un Dia de la Pau molt especial!
Perquè comenceu a aprendre la cançó que cantarem el dia de la Pau, us pengem el vídeo i la lletra de la cançó de la Dàmaris Gelabert.
Aneu practicant!!
Si tingués la màgia d’un mag de les bales, en faria flors dels fusells,
trombons i fagots i dels trons, poemes d’amor.
Si tingués la màgia d’un mag de la gana, en faria blat dels canons,
prismàtics gegants i dels tancs, camions de gelats.
Si tingués la màgia d’un mag dels soldats, en faria clowns dels tinents,
ocells de paper ballarines o castellers.
Si tingués la màgia d’un mag de les mines, en faria daus de les bombes,
jocs malabars i dels corbs, coloms de la pau.
Benvolgudes famílies,
Ja teniu a la vostra disposició el nou número de la Revisteta del Pinya.
Us adjuntem l’enllaç perquè pugueu llegir-la des de casa:
Revisteta del Pinya num. 17. Desembre 2019
També us recordem que teniu totes les edicions anteriors, a l’apartat “Revisteta” del menú principal de la nostra pàgina web.
Esperem que gaudiu dels articles, i aprofitem per enviar-vos una forta abraçada!
Escola Pinya de Rosa
Bon dia famílies!
Tot i que ja comença a fer fred, la meteorologia ens està regalant dies de sol i de pluja, ideals perquè l’hort del Pinya de Rosa somrigui.
Com podreu veure a les fotografies, un cop acabat el procés d’adequació de les terres, abonat i parcel·lat, aquestes darreres setmanes s’ha procedit al sembrat del planter, i cada cicle ja té el seu trosset de terra per veure com aquestes verdures comencen a créixer. A més, també el nostre hotel d’insectes allotja els petits insectes que de ben segur voldran passar els dies més de la fi de tardor i dels propers mesos d’hivern.
Us anirem informant sobre els petits/grans avenços que el nostre hort vagi fent. Segur que amb l’ajuda dels vostres fills i filles, ben aviat donarà fruits!