Jornada terrorífica a l’escola.

Benvolgudes famílies,

El passat divendres 28 d’octubre es va viure una jornada terrorífica a l’escola Parc del Saladar.  L’alumnat de 6è va dedicar tots els seus esforços i ganes per crear el TÚNEL DEL TERROR més espantós possible.

Aquest treball no va ser cosa d’un dia, sinó que prèviament van haver de decidir com organitzarien els espais i les persones, quins decorats s’havien de crear, quins materials serien necessaris i recopilar-los. Així com també la seva caracterització. Un cop decidit això, també van distribuir-se la feina en grups i van responsabilitzar-se de diferents tasques.

El resultat d’aquest treball en equip va resultar en un matí de molta foscor, màscares, música misteriosa i uns quants ensurts dels grossos.

Alumnat de 6è.