Exposició d’àmbit 1

L’alumnat de 5è B hem acabat la investigació de l’àmbit 1 ”Com podem fer per substituir els plàstics en el nostre dia a dia?”.

Després d’haver indagat quants anys tardaven a degradar-se alguns plàstics, vam llegir la notícia d’actualitat sobre els pèl·lets. Seguidament, ens va sorgir un debat d’aula en el qual la pissarra es va inundar de nous dubtes, com:

• Quin va ser el primer plàstic?
  • Com es va fabricar?
  • Avui en dia, quin és el procés de fabricació dels plàstics?
  • Quins materials existeixen a part dels plàstics?

Per tal de donar resposta als nostres interrogants, l’alumnat es va dividir en grups d’experts i va iniciar la nova investigació. En haver cercat i seleccionat la informació més rellevant, van passar a l’acció dissenyant i creant els productes finals (una càpsula del temps, un lapbook, una infografia i una maqueta) per tal d’exposar-los al hall de l’escola.