2N DIA D’ESQUIADA

Després d’un esmorzar de campions i d’una altra nit ben descansada, ens preparem per un nou dia d’esquí.

El temps avui sembla ser perfecte a Rialp, però a veure què tal el trobem a dalt de pistes… Així que agafem l’autocar i pugem a Port Ainé al ritme de les cançons de Spotify, totes cantades amb ganes. Per sort, això no ens ha portat ni pluja ni neu. Al contrari! Feia un sol radiant! Això vol dir que no cantem tan malament.

Després del repartiment del material d’esquí i algun que altre objecte perdut, ens trobem amb els monitors per seguir perfeccionant la tècnica de l’esquí.

A l’hora de dinar ens tornem a trobar totes i tots per explicar-nos les noves experiències viscudes.

Amb les panxes plenetes, tornem a posar-nos els esquís! S’ha d’aprofitar el dia al màxim, així que després d’una hora més de classe, continuem practicant pel nostre compte amb la companyia de les mestres. Tot això amb moltes ganes, perquè ens esperava una xocolatada ben bona. La tarda no acaba aquí. Quan arribem a l’hotel hem pogut gaudir de les instal·lacions exteriors de l’hotel (pista de futbol, de vòlei, de bàsquet, minigolf…).

Després de tanta activitat, ens dutxem i anem a sopar. A més, celebrem un nou aniversari en aquesta esquiada, el de l’Iker.

Amb tot això, potser us penseu que estem cansats i cansades… però no! Encara ens queda una estona de festa de pijames, mascaretes, tallers de maquillatge i disbauxa a les habitacions. No podem demanar més!

Acte seguit, ens posem a dormir que demà encara ens queda un dia d’esquí.