SEGON DIA D’ESQUÍ A PORT AINÉ

Avui ha estat un dia ple d’activitat i diversió a PortAiné. Després de descansar tota la nit, hem començat el dia amb un bon esmorzar per agafar forces abans de l’esquí. L’emoció era palpable entre tots, ja que sabíem que ens esperava una jornada intensa.

Un cop a PortAiné, hem recollit els esquís i hem escalfat abans de començar les classes d’esquí amb els monitors. Tot i que el fred ha estat present durant tot el dia, la neu ha estat en perfectes condicions, cosa que ha fet que l’experiència fos encara més agradable.

Durant dues hores hem estat perfeccionant la nostra tècnica d’esquí. Els monitors ens han donat consells molt útils i hem pogut practicar en diferents zones de la pista. A mitja jornada, hem fet una pausa per dinar, i després hem continuat amb les classes de la tarda.

Després d’un dia de molta activitat, hem recollit i guardat el material d’esquí i ens hem dirigit cap a l’hotel. Allà, ens hem pogut relaxar amb un berenar i, entre dutxes, hem començat a preparar les maletes per la tornada.

A la tarda, l’animador Fran ha organitzat una divertida dinàmica per a tots nosaltres, abans de seguir amb la preparació de les nostres maletes. Per acabar el dia, hem sopat tots junts i, com a sorpresa, hem fet un canvi d’habitacions!

Demà serà l’última jornada d’esquí, i estem molt emocionats per continuar gaudint de l’aventura.

Adjuntem algunes fotos perquè pugueu veure com hem viscut aquest dia fantàstic.