Sortida del Cicle Mitjà al Cosmocaixa

2020-01-1401/14/2020El passat 22 de Novembre els alumnes del Cicle Mitjà vam realitzar una sortida al Cosmocaixa. En arribar vam esmorzar i jugar junts una estona i després cada grup va anar a fer una activitat.

Els alumnes de 4t van anar al “Creactivity” on van poder experimentar amb diversos material com plàstic, fusta, paper, ferro… diferents situacions com la gravetat, la força de l’aire, els moviments….

D’altra banda els alumnes de 3r van anar a fer el taller “Els camins de l’electricitat” on van poder comprovar que l’electricitat es troba en diferents materials i que la podem crear nosaltres mateixos gràcies a una sèrie d’experiments que van realitzar en primera persona.

Va ser un dia interessant en que van aprendre un munt d’idees noves i divertides!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *