Finalistes al mSchools Awards 2024 – Escola

2 situacions d’aprenentatge fetes a 6è i 4t de primària, han estat escollides com a finalistes dels mSchools Awards 2024 en la modalitat Crida Oberta!

Els nostres projectes són “LEDUCAS: Creació de pictogrames interactius”, un projecte dut a terme amb l’alumnat de 4t de primària, on els infants creen pictogrames digitals amb les plaques micro:bit. L’activitat contribueix al desenvolupament de les habilitats cognitives, creatives i tecnològiques dels alumnes i, l’ODS 10 (Reducció de les desigualtats), promovent l’equitat en l’accés i participació de tots els alumnes, independentment de les seves habilitats inicials.

I, “Al mal temps, bon STEAM!”, un projecte dut a terme amb l’alumnat de 6è de primària, es basa en la creació d’un prototip de robot que protegeix les vinyes de raïm quan cau calamarsa. Utilitzant els robots Zum kit Jr, impressió 3D i amb materials reciclats, construïm un prototip d’un tendal gegant, controlat per un sensor que el desplega en cas de detectar calamarsa.

La Gran Final dels mSchools Awards 2024 se celebrarà el dissabte 8 de juny