AFA

L’AFA

L’Associació de Famílies  (AFA) de l’Escola Verntallat està formada per totes les famílies dels alumnes de l’Escola Verntallat. Si voleu tenir una mica més d’informació podeu accedir al següent document.

Les reunions per poder parlar i organitzar les tasques es fan el primer dijous de cada més a les 21:00 del vespre. Per motius de la pandèmia, aquest curs les fem telemàtiques, però esperem que ben aviat puguem tornar a fer-les presencials a l’escola.

No cal dir, que tots hi esteu convidats.

Mentre es facin les reunions telemàtiques, si voleu rebre l’enllaç a la reunió, envieu un correu a infoafaverntallat@gmail.com.

Un dels projectes de comunicació entre les famílies és el Projecte de pares delegats, un sistema de comunicació entre les famílies, l’AFA i l’escola que ja fa uns quants anys que està en funcionament. Si en voleu tenir més informació, cliqueu sobre el següent document.

DOCUMENTS DE FUNCIONAMENT

En aquest apartat, trobareu tots els documents necessaris per poder inscriure, donar de baixa, canviar dades, … dels diferents serveis que ofereix l’AFA.

Si us voleu posar en contacte amb nosaltres teniu diferents vies:

Envieu un correu a extraescolarsverntallat@gmail.com si teniu qualsevol consulta relacionada amb les extraescolars: Noves altes, baixes, dubtes o informació de les activitats, …

Si teniu qualsevol consulta relacionada amb temes administratius ja sigui  informació/reclamació de rebuts, canvis número de compte, altes i baixes de menjador i/o  acollida podeu enviar un correu electrònic a afaverntallat@gmail.com o trucar al telèfon 618.642.360.

A més, també tenim el correu infoafaverntallat@gmail.com, per tal de demanar:

• Informació general d’AFA ( protocols, funcionament AFA, reunions i com formar-ne part )
    • Documents que cal omplir anualment ( drets d’imatge, inscripcions acollides i menjador)
    • Consultes de les informacions que es passen via WhatsApp a través dels delegats de cada curs
    • Consultes o dubtes sobre els menús de menjador
    • Qualsevol proposta o problema que us pugueu trobar a nivell de funcionament.

Pel correcte funcionament de l’AFA, ens organitzem en comissions que preparen totes les diferents tasques.

LES COMISSIONS

El llistat de les diferents comissions, juntament amb les seves tasques, és el següent (cliqueu per veure la informació):

ELS MENUS

El menjador és un moment molt important del dia i és per aquest motiu que l’AFA es preocupa per aquest temps. Un aspecte clau d’aquest temps és el menjar que servim als nostres fills.

El funcionament del menjador queda clarament definit en el següent document

Us posem el menú de cada temporada, juntament amb la proposta de sopars corresponents. Recordeu que aquest any, el menú de primavera començarà el 4 d’abril.

ELS XANDALLS

Una de les tasques de l’AMPA, és al gestió dels xandalls de l’escola. En el nostre cas, l’empresa que se n’encarrega de fer-los i de gestionar la seva compra és MIA’S DISSENY.

Us adjuntem un document amb les instruccions per tal de poder comprar-los en el següent link i també us deixem els preus de l’equipament esportiu en el següent enllaç

A més, si teniu qualsevol dubte, els hi podeu fer arribar:

Telèfon: 972 29 09 16

Correu electrònic: mia@miasdisseny.com

LES FESTES DE L’AFA

Des de l’AFA, promovem la celebració de festes de la nostra escola, com la castanyada i la festa de final de curs. Aquí us posem unes quantes fotos d’aquests dies: