Sortida a l’Oficina de Turisme, al Museu d’Història i al Museu d’Art

El dijous 23 de febrer els alumnes de 3r vam anar d’excursió.

Primer, vam entrar a l’Oficina de Turisme. Allà hi havia molta informació de Girona i, fins i tot, s’hi podien comprar “souvenirs”. Ens van cridar l’atenció unes maquetes dels monuments més importants de la ciutat. Es veu que, tocant-les, els cecs es poden fer una idea de com són la Catedral, l’església de Sant Feliu, etc.

Després, vam anar al Museu d’Història. Allà ens va rebre la Lada i ens va acompanyar a fer una volta pel museu: cementiri, sala de l’Edat Antiga, sala de l’Edat Mitjana… Un cop a la terrassa, ens va proposar un repte: tornar a una de les sales del museu i dibuixar un objecte que ens agradés i un que ens semblés molt valuós. Quan vam acabar els dibuixos, vam mirar els dels companys i ens van explicar què havien dibuixat i per què.

Després, vam anar a la Plaça Narcís Figueres Reixach. Allà vam dinar i jugar a fet i amagar. Amb la panxa plena, vam anar a fer una visita ràpida al Museu d’Art. Vam mirar tots els quadres i objectes que hi havia, però també ens vam fixar en quines activitats s’hi podien fer, en les càmeres que hi havia, en com l’havien adaptat a les persones amb mobilitat reduïda … Després d’aquest dia tan complet, vam tornar ben cansats cap a l’escola.

Qui ho ha dit que visitar museus és avorrit? Nosaltres ens ho vam passar pipa!

Podeu veure’n les fotos AQUÍ.