ENCETEM LES SORTIDES AL MEDI NATURAL

Ahir vam començar les sessions de CRUC amb els educadors de l’Escola Catalana de Medi Natural, la Dicha i el Maiol. Els infants d’educació primària vam anar a fer una ruta fins a la bassa de Prades, tot fent la descoberta d’un nou camí del nostre entorn més proper. Tot i que alguns ja el coneixien, fer-lo plegats és una nova experiència. Quan vam ser allà vam fer una dinàmica i després, vam compatir el temps d’esmorzar.

Mentre, el Maiol deixava a punt el material per tal de fer una petita gimcana que ens va permetre recordar un cop més, els elements més importants per anar ben preparades a la muntanya, donant valor a la protecció de cadascú, al fet de preveure el material que ens pot fer servei… Va ser una sessió divertida i interessant.

Quan vam arribar a l’escola vam fer una posada en comú de tot el què vam aprendre i ens vam acomiadar fins la propera sortida, que serà el mes de novembre.

Un curs més doncs, gaudim dels aprenentatges que fem en el medi: educació en valors, educació ambiental, autonomia, coeducació, aprenentatges compartits, educació física, educació del medi natural… Gràcies famílies, per fer-ho possible!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *