APADRINEM EL NOSTRE CEL

Quina emoció! Avui a l’escola s’ha fet de nit… Hem entrat amb els nostres padrins i padrines de lectura per viure una estona màgica. Hem entrat a l’escola amb un passadís fosc i negre, només il·luminat per unes estrelletes que ens feien llum. A l’entrada de la sala polivalent, unes imatges de l’expedició a la Lluna, bombetes i llums de colors, una música estel·lar… I… la Fada Aletes ens ha dut un bagul molt especial, ple de contes i àlbums il·lustrats que ens parlen del cel.

Entre tots i totes hem compartit algunes coses que ja sabem sobre el cel, els planetes, les estrelles i els coets però… ens queda molt per descobrir! Tant, que ja ens hem fet unes quantes preguntes per començar la nostra investigació.

Les mestres ens han explicat que aquest curs coneixerem i aprendrem moltes coses del nostre cel, per estimar-lo i protegir-lo com cal.

Així doncs enguany, APADRINEM EL NOSTRE CEL.

1. Família López Cervelló

Ara entenem perquè els nostres fills i filla van tant contents a l’escola… Amb les sorpreses que els esperen és un goig formar-ne part.