CUINEM EL QUE SEMBREM!

La tardor passada vam sembrar llavors de “tirabecs”, una varietat tradicional. Hem anat observat amb atenció el creixement de les primeres tiges, les fulles i per últim les flors. Les plantes han crescut i crescut fins que ens ha donat el seu fruit. Amb els “tirabecs” hem cuinat una truita boníssima… recordant que tot allò que ens dóna la terra és font de salut!

1 comentari a “CUINEM EL QUE SEMBREM!”

  1. Li haureu de passar la recepta ala cuinera Cirera! Nyam nyam quina truita més bona, li haureu de passar la recepta ala cuinera Cirera!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut