En un mercat persa. MÚSICA 3r

Els alumnes de tercer al llarg d’aquest trimestre hem treballat la música descriptiva. Una de les obres que hem treballat ha estat “En un mercat persa” del músic anglès: Albert William Ketèlbey. Ens hem intentar endisar dins de l’ambient del mercat a través de la seva música tot posant màxima atenció en el moment d’escoltar-la.

Finalment hem convertit l’aula de música en un mercat Persa i els alumnes de tercer han representat els diferents personatges que van sortint: els mercaders, els pobres, les princeses, el circ, els encantadors de serps i el califa. A continuació si cliqueu la imatge podreu trobar algunes fotos.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>