Benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’Escola Sant Pau!

Informacions pel curs 2019-20:

Material Educació Infantil

Material Cicle Inicial

Material Cicle Mitjà

Material Cicle Superior

Jornada de portes obertes. 10 de març

Us informem que dimarts 10 de març, de 9 a 11h. aproximadament, es portarà a terme la jornada de portes obertes a l’escola.
Us recomanem que accediu als vídeos dels diferents espais i/o activitats que oferim en el nostre centre, els podeu trobar en aquest Llegeix més»

Taïca

Benvolgudes famílies,
Des de l’escola es continua apostant per l’expressió artística ja que considerem que és un aspecte molt important dins del creixement integral dels alumnes.
Com sabeu, i comptant amb els recursos dels que disposem, TAICA s’ofereix des de P4 fins a Cicle Mitjà. Per aquest… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,
Per tal d’iniciar el primer contacte informatiu sobre aquest nou curs i per la conveniència que representa que les famílies participin de prop en el procés educatiu, us convoquem a la reunió de grup que es celebrarà, amb el/la vostre/a tutor/a, a l’escola en… Llegeix més»

Carta de benvinguda

CARTA DE BENVINGUDA
Benvingudes/ts,
Ja tornem a ser a les portes de l’inici d’un nou curs escolar. L’escola està preparada per rebre els artistes que amb els seus estris, la seva il·lusió i la seva creativitat pintaran l’espai escolar donant-li vida i trobaran la manera per en… Llegeix més»

Comença el curs 19-20

Benvolgudes famílies,
Acabat el període estival desitgem que tingueu un bon inici de curs.
Us recordem que l’inici de les classes d’aquest curs 2019-20 és el dijous 12 de setembre.
El proper divendres dia 6 de setembre des de les 9 fins a les 11 del… Llegeix més»

Bon estiu!

Benvolgudes famílies i alumnes,

Els mestres, personal P.A.S i l’Equip Directiu us volem  desitjar un molt BON ESTIU!!!

Ens retrobem el proper dia 12 de setembre per iniciar el nou curs amb moltes ganes i forces renovades.

TAICA 2018-19

El  camí recorregut durant aquest curs per Taïca, la nostra Ítaca, ha sigut important , més ample frondós i exuberant que altres anys.
Disposar d’un espai més gran ens ha estimulat i ajudat a poder moure’ns amb més aire, més ordre i més disponibilitat.
El fet de… Llegeix més»

Projecte PATI

El passat dissabte 1 de juny vam fer la segona acció de pati amb l’ajuda d’un grup de famílies que es van organitzar per poder participar en el projecte PATI de l’escola Sant Pau. Us deixem unes imatges de la trobada i us animem a seguir col·laborant.

Moltes gràcies!

Jornada intensiva

El dilluns 10 de juny,  comença la jornada intensiva amb la modificació d’horari escolar que comporta i que tot seguit us comuniquem.
1. La jornada escolar comença a les 9:00h i acaba a les 13:00h tant a Educació Primària com a Educació Infantil.
2. L’alumnat que fa… Llegeix més»

Menú JUNY

Recordem que l’horari del menjador durant la jornada intensiva és de les 13:00h a les 15:00h. La recollida de l’alumnat usuari de menjador s’ha de fer entre les 15:00h i les 15:30h.

31 de maig FESTA

Us recordem que, d’acord al calendari escolar, demà divendres dia 31 de maig té consideració de dia de lliure disposició i que per tant, el centre romandrà tancat.

Visita a l’Institut

Ahir, els nois i noies de sisè van anar a l’Insitut Sant Pol de Mar-La Vallalta per fer una visita a les seves instal·lacions i conèixer el seu funcionament.
Alumnes i mestres de l’institut van preparar diferents activitats als espais del centre i en cada una… Llegeix més»

Venda al mercat

Us adjuntem la circular que ha redactat l’alumnat de 5è per informar-vos de la venda dels productes que han elaborat en les seves cooperatives.
Recordeu que per estar ben informats/des del treball que estan realitzant els alumnes, disposeu a la web d’una Llegeix més»

Resultats Cangur 2019

Ja han sortit publicats els resultats de les proves Cangur.
Volem felicitar a tots els nens de sisè de l’escola que han participat al concurs. S’enduran un diploma de participació que ens ha fet arribat l’organització.… Llegeix més»

Projecte PATI

El nostre centre va iniciar el curs passat un projecte amb l’objectiu de crear nous espais per als dos patis de l’escola, el d’infantil i el de primària.
El projecte va partir de l’observació, estudi i reflexió del joc que es fa en els diferents espais… Llegeix més»

Fòrum Escoles Verdes del Maresme

El passat 26 de febrer es va celebrar el Fòrum de les Escoles Verdes del Maresme a Tordera.

La nostra escola va participat d’aquesta jornada on s’ha pogut compartir experiències entre els diferents centres escolars assistents al fòrum. La nostra representació d’alumnes, la Carlota, la Núria, la Jana i en Loay de 6è, van ser els encarregats d’exposar l’experiència del Delegat/ada Ambiental i ho van fer molt bé!

Si voleu conéixer més detalls sobre aquesta experiència, podeu visitar l’espai Escola Verda dels nostres projectes.

Reunions pedagògiques

Us recordem les dates de les reunions pedagògiques que tenen com a objectiu central el crear la VISIÓ DE CENTRE.

La convocatòria de totes les reunions és a les 17:30h.

En els cursos en els quals hi ha colònies, s’aprofita per donar les informacions necessàries.

Menú ABRIL

Us mostrem el menú del mes d’abril del menjador escolar.

Us comuniquem que des d’aquesta setmana tenim instal·lat un nou timbre que comunica directament amb el menjador. Quan necessiteu adreçar-vos al menjador o al matí, al servei d’acollida, haureu de pitjar el botó corresponent a… Llegeix més»