Benvinguts i benvingudes a la pàgina web de l’Escola Sant Pau!

Informacions pel curs 2018-19:

Material Educació Infantil

Material Cicle Inicial

Material Cicle Mitjà

Material Cicle Superior

Festa Sant Pau i 10è aniversari de l’edifici

Voleu reviure els millors moments de la festa que es va celebrar el dijous a l’escola?

Per veure l’àlbum sencer cliqueu aquí i accedireu al recull de fotografies i vídeos del pregó,  la cercavila amb la ballada de gegants i capgrossos i altres activitats que es van desenvolupar en aquesta diada festiva.

Esperem que ho gaudiu!

Programa 10è aniversari de l’edifici

Aquí teniu el programa de la jornada de demà amb les recomanacions que ajudaran al bon desenvolupament de la diada festiva. També us mostrem el plànol amb la distribució de les activitats que es desenvoluparen en els espais de l’escola.
Us comuniquem que a la tarda,… Llegeix més»

25 de gener Sant Pau

Us recordem que aquest divendres dia 25 de gener és la Festa Major d’hivern al poble i que, per tant, l’escola romandrà tancada.

Menjador

Us informem que hi ha hagut un canvi respecte a l’empresa que gestionarà el menjador.

L’empresa que s’encarregarà de la gestió és la SERHS.
Com el canvi és recent, anireu rebent més informació durant aquesta setmana.

A continuació podeu veure el Menú d’aquest mes de gener.

BONES FESTES!!!

Us volem transmetre els nostres millors desitjos i que gaudiu d’aquests dies de festa.

Compartim un petit vídeo de la Nadala que vam enregistrar els tres claustres de les escoles de La Vallalta.

BON NADAL I FELIÇ 2019!

Consell Escolar 2018

Us informem que s’ha de fer la renovació parcial dels membres del Consell Escolar.
S’han de cobrir 3 places del sector pares que acaben el seu període de 4 anys com a membres del Consell.
Us adjuntem informació sobre el procés. Al plafó extern de l’escola en… Llegeix més»

BIBLIOTECA

Com cada curs, l’Escola Sant Pau i la Biblioteca Can Coromines col·laboren en un seguit de propostes i activitats per fomentar la lectura.  Alhora, la biblioteca municipal ofereix un catàleg de serveis que complementa l’activitat escolar tot promovent un vincle alumne-biblioteca.
Els més petits de l’escola… Llegeix més»

1 i 2 de novembre FESTA

Us recordem que el proper dijous 1 de novembre és festiu i que el divendres dia 2 és de lliure elecció, tal i com marca el calendari escolar d’aquest curs. Així doncs, l’escola romandrà tancada fins el dilluns dia 5.

Desitgem que passeu una bona Castanyada!

Programa CUEME 2018-19

L’Escola Sant Pau participa, per segon any consecutiu, en el Programa de la Cultura Emprenedora a l’Escola. Avui, els mestres de cinquè es troben a la sala a la . En breu, iniciaran una formació per tal de desenvolupar aquest programa a les aules.

Si voleu conèixer en què consisteix aquest projecte cliqueu aquí