Sortida de Cicle Superior a les mines de Bellmunt

El dia 7 de novembre tot el cicle superior va fer una sortida per visitar les mines de plom de Bellmunt del Priorat.
Els alumnes van visitar una exposició que mostrava com era la vida anys enrere i la influència de les mines en les famílies del poble.
Després vàrem baixar a una de les galeries de la mina on vàrem observar com funcionava una mina. També ens vàrem adonar del treball tan dur que realitzaven els miners. Així mateix, vàrem veure el mineral del plom a les parets de la mina.
Finalment, després d’una petita explicació sobre es diferents minerals que es podien trobar, vàrem anar a la seva recerca i després ens els emportàrem a casa.
En general, la sortida va ser molt gratificant i profitosa per als alumnes i per als profes.

EscolaSantJulia's Sortida Bellmunt CS album on Photobucket