VAGA 29/03/2012

CONVOCATÒRIA DE VAGA 29 MARÇ 2012

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, els sindicats convoquen vaga general  demà dijous 29 de març 2012, en contra de la reforma laboral i les polítiques de retallades.

•     L’educació, en tots els seus nivells, pateix per la falta d’inversió pública, que en deteriora la qualitat i que l’encareix en molts casos, per exemple amb la pujada de taxes universitàries, la reducció del pressupost i la plantilla de les escoles o la falta de finançament a les llars d’infants.

De tota manera, l’escola quedarà en serveis mínims, havent  un 60%  dels mestres que exerceixen el seu dret de vaga i que les classes no es realitzaran amb normalitat.

Atentament

La direcció del Centre