Sortida de 2nA a l’aeroport de Reus

La classe de 2n A enguany és la classe dels avions.

L’alumnat volia saber moltes coses sobre els avions: com es van inventar, com volen…
A la classe hem treballat molts aspectes, però s’aprèn molt més veien les coses “in situ”. Així és que hem tret un bitllet d’autocar i hem anat a l’aeroport de Reus.

Hem arribat a l’aeroport i ens han donat una acreditació .
Hem visitat l’aeroclub on hem vist l’hangar amb les avionetes…. I inclús hem pujat… Però amb els peus a terra!!!!

Hem visitat els bombers i han fet una demostració. Ens han deixat les mànegues i hem gaudit molt mullant tot i a tothom.

Ha vingut el falconer, ens ha fet una explicació. Ara sabem que els falcons són molt importants per l’aviació. Si hi ha falcons no s’acosten els ocells i els avions poden volar més tranquils i si s’acosta cap ocell…se’l mengen. També ens ha deixat tocar les plomes del falcó. Que suaus!!!

I per últim hem anat a la terminal de l’aeroport on hem fet un recorregut i ens acomiadat

ARA, JA SABEM MÉS COSES SOBRE ELS AVIONS I HEM GAUDIT MOOOOOLT!!!

EscolaSantJulia's AEROPORT DE REUS album on Photobucket