Sant Jordi a 2nA

La classe de 2n A ha inventat , amb molta il·lusió, un pictograma a partir dels contes: “ Els tres porquets i el conte de les 7 cabretes i el llop”.
Entre tots han inventat la història i s’ha votat el títol més adient. Tots han col·laborat fent els diferents dibuixos del pictograma i s’han mostrat molt motivats.
Aquest pictograma s’ha llegit i s’ha presentat quan han vingut a la classe els alumnes de 5è A.
Cada nen ha confeccionat un “jardí “ amb unes quantes flors i aquest regal s’ha donat a l’alumnat de 5è A, per la tarda. Ells també han rebut un regal fet per la classe de 5èA.
Han estat tots junts a la classe de 2n A i després d’intercanviar els regals, opinions per la nova experiència, amb una mica de vergonya per cert, s’han animat i els grans han ofert una cançó molt bonica.
Ha estat una tarda de St. Jordi molt diferent, interessant i bonica!!!

EscolaSantJulia's 2nA SANT JORDI album on Photobucket