Sant Jordi 2016

El passat divendres, dia 22 d’abril, vàrem celebrar la festa de Sant Jordi. Pel matí vàrem fer un circuit de conta-contes, on els alumnes es distribuïen en diferents espais i el professorat i pares i mares col·laboradors els llegien un conte. Donem les gràcies als pares i mares que hi van participar!

Més tard, alguns mestres varen representar la llegenda de Sant Jordi. Va ser força divertida i vàrem riure una estona. També varen participar el Quim i la Sandra de 2n i ho varen fer molt bé.

LLegenda pels mestres

Per la tarda vàrem fer intercanvi de manualitats. Els alumnes varen recitar i dir els poemes, endevinalles,… que prèviament s’havien treballat a la classe.