PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ CURS 2021/2022

JORNADA DE PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2021-2022

JORNADA DE PORTES OBERTES

AQUEST CURS NO PODEM OBRIR LES  PORTES DE LA NOSTRA ESCOLA DE MANERA PRESENCIAL PER AIXÒ HEM FET AQUEST VÍDEO AMB MOLTA IL·LUSIÓ PER ENSENYAR-VOS QUÈ FEM I COM TREBALLEM.

#Quelanostraescolasiguilavostraescola

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

DEL 14 AL 18 DE JUNY PERÍODE DE MATRICULACIÓ DELS ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE:

Instruccions per formalitzar la matrícula:

S’ha de formalitzar la matrícula dels alumnes assignats al centre fent un email al correu de l’escola e3000378@xtec.cat  escrivint la frase confirmo que sí vull matricular al meu fill/a què es diu (posar el nom del nen/a) “ .

També ens heu d’adjuntar el full del carnet de salut on surten les vacunes i la targeta sanitària del nen/a.
Una vegada formalitzada la matrícula us enviarem al correu tota la informació pertinent per a l’inici del curs escolar 2021/22.

El dia 7 de juny van sortir les llistes del alumnes assignats al nostre centre, les llistes els alumnes que van fer la preinscripció al nostre centre i la llista dels alumnes que resten a l’espera d’assignació de plaça. Us adjuntem l’enllaç de cada llistat.

LLISTAT ALUMNES ASSIGNATS AL NOSTRE CENTRE

LLISTAT ALUMNES AMB PREINSCRIPCIÓ AL NOSTRE CENTRE

LLISTAT ALUMNES EN LLISTA D’ESPERA

Cliqueu l’enllaç per veure Oferta definitiva de places a 03/06/2021

Cliquu l’enllaç per veure Llistat definitiu del barem ordenat a 07/05/2021

Cliqueu l’enllaç per veure LListat del barem resoltes les reclamacions a data 30/04/2021.

Ja podeu consultar el llistat amb la puntuació provisional del barem,   del 20 al 26 d’abril és el termini per presentar reclamacions al barem.

La presentació de sol·licituds de preinscripció per al curs 2021/2022 era del 15 al 24 de març, es poden presentar sol·licituds, en línia,  fora de termini fins el 26 d’abrilaccés a la sol·licitud.

Oferta inicial de places , en aquest enllaç podeu consultar les places inicials per cursos que ofereix el nostre centre.

Trobareu tota la informació sobre el procés de preinscripció al web preinscripcio.gencat.cat.

Tots els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

En aquesta guia trobareu la informació sobre el calendari del procés de preinscripció, els criteris que donen punts, la documentació que heu d’adjuntar dels criteris que s’al·leguen, la matrícula, etc….

GUIA PER A LA PREINSCRIPCIÓ CURS 2021/2022