Plàstica de tardor a 3rB

Activitat 1

Per acabar la tardor, cada nen/a portava fulles seques a l’escola .

A l’aula,després de fer l’observació, vàrem resseguir el revers amb ceres parant atenció en els nervis  i en la simetria de la fulla.

A continuació, resseguírem la silueta i la retallàrem. Cadascú va triar dos fulls de colors, els va ajuntar i va enganxar la silueta de la fulla pintada a sobre . Per acabar, vàrem resseguir el contorn amb ceres de colors i vàrem penjar al passadís les nostres obres d’art. Esteu convidats/des per veure-les quan vulgueu.

EscolaSantJulia's Fulles tardor album on Photobucket

Activitat 2

photo arbrescera_zpsa02eeab8.jpg  photo arbrescera2_zps56e83ab0.jpg

Després de mirar imatges de llibres i d’Internet sobre Van Gogh, vàrem traçar amb ceres troncs d’arbres i, a partir d’aquí, vàrem esquitxar pintura aigualida utilitzant el pinzell. Què bonic que ens va quedar! Les nostres cares tambéee!!!

Passeu per l’escola quan vulgueu i mireu-ho.

EscolaSantJulia's plastica tardor album on Photobucket