Pla d’obertura – De l’1 al 19 de juny de 2020

Aquest Pla d’Obertura que ens demana el Departament d’Educació indica com serà el funcionament que tindrà el nostre centre durant el període de l’1 al 19 de juny de 2020.

Un cop consultat el claustre i seguint les directrius del Departament oferim aquesta concreció de les instruccions donades sempre tenint en compte que es prioritzarà la salut de les persones i les seves particularitats.

ORGANITZACIÓ DE L’ACCIÓ EDUCATIVA PRESENCIAL

• A infantil marcarem l’horari establert pel Govern (de 9h a 13h)
  • Pels alumnes de 6è de primària oferirem 1 dia a la setmana i 1h de durada per grup repartits en 4 grups:
  • Dimarts de 9h a 10h
  • Dimarts d’11h a 12h
  • Dijous de 9h a 10h
  • Dijous d’11h a 12h

PLANIFICACIÓ DE LES ACTUACIONS D’ATENCIÓ PERSONALITZADA O ACCIÓ TUTORIAL EN GRUP REDUÏT

• Les tutories personalitzades les acordaran les famílies amb el tutor/a. Serà el tutor/a qui haurà d’indicar el dia, hora, espai i punts a tractar en la tutoria. Se’ls comunicarà que han de respectar les recomanacions de salut i, un cop finalitzada la reunió, es desinfectarà l’espai utilitzat.

PLA D’OBERTURA – JUNY DE 2020

• El curs 2019-2020, a nivell lectiu, acabarà telemàticament.
  • L’escola s’obrirà a partir de l’1 de juny.
  • No es faran ni tasques ni exàmens presencials al centre.

Informació per a Ed. Infantil.

• L’assistència presencial serà per aquells alumnes d’Ed. Infantil (P3-P4-P5) els progenitors dels quals al·leguin que treballen tots dos fora de casa i l’horari serà de 9h a 13h.
  • Per poder assistir al centre s’han de complir aquests requisits:
  • Avisar al tutor/a o al centre de la seva assistència.
  • Portar la Declaració Responsable acreditant que treballen fora de casa.
  • Llibre de vacunes al dia.
  • Les mesures de seguretat que es duran a terme són les següents:
  • Ràtio de P3: 8 alumnes per aula.
  • Ràtio de P4 i P5: 10 alumnes per aula.
  • Entrades i sortides esglaonades.
  • L’infant haurà d’estar, en tot moment, a 2 metres del seu company/a i del mestre/a que estigui amb ells en aquell moment (no necessàriament serà el tutor/a).
  • No es poden facilitar fulls ni colors.
  • Els alumnes triaran una única joguina i no la podran compartir amb ningú.
  • A l’hora del pati hauran de complir les distàncies de seguretat i no barrejar-se amb alumnes d’altres classes.
  • No podran compartir lavabos.
  • No podran coincidir pels passadissos.
  • Els adults que vinguin a buscar als alumnes s’hauran d’esperar al carrer.

Informació pels alumnes de 1r a 5è

• No han d’assistir a l’escola. El seguiment seguirà sent virtual.
  • Es pot fer tutories individualitzades (mestre/a, alumne i un adult) per resoldre dubtes sempre i quan s’hagi demanat dia i hora i es compleixin les normes de seguretat. Aquestes tutories només es realitzaran si són del tot necessàries i no es poden resoldre per una altra via.

Informació pels alumnes de 6è

• L’assistència serà voluntària.
  • El centre assignarà un dia i una hora per atendre als diferents grups. Els alumnes no han d’assistir tots els dies ni a totes les hores.
  • Les trobades presencials voluntàries seran per resoldre dubtes i tasques, en grups de màxim 13 persones.
  • Els grups d’alumnes i la franja horària les comunicarà el centre i s’haurà de confirmar assistència, no es podrà assistir sense cita prèvia.
  • S’ha de portar la Declaració responsable assegurant que compleix els següents requisits:
  • Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 o qualsevol quadre infecciós.
  • Que no siguin o hagin estat positives pel SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.
  • Que no hagin estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.
  • Calendari vacunal al dia.
  • Per garantir la seguretat de tothom si un alumne/a té una acció educativa presencial, haurà de venir amb mascareta i guants de casa seva.

A continuació adjunto els documents de la Declaració responsable que hauran d’omplir les famílies d’educació infantil i primària que vinguin a l’escola.

Declaració responsable alumnes infantil

Declaració responsable alumnes primària