P3A El monstre de colors i sortida a la biblioteca

photo Carta-monstre-de-colors_zpssrd2nnnl.jpg A la classe de P3 A, Els conillets, hem treballat les emocions amb el monstre de colors.

Pobret, s’havia fet un embolic tan gran amb els fils de colors, que es va perdre per l’escola i no sabia tornar a la classe.

Gràcies a la carta que ens vam trobar, vam pensar en la pista que ens donava… només veia sorra i més sorra. On podia estar? Després de pensar i pensar vam esbrinar on es trobava, així que vam anar a buscar-lo per l’escola, primer al pati dels grans, després al pati dels petits i… allà estava! Assegut i espantant, esperant tot sol a què algú el vagi a buscar.

Es va posar tan content quan ens va veure, que ens va regalar un conte. Amb aquest, vam descobrir la seva historia.
Amb l’ajuda de la Verònica, el monstre de colors va poder desfer el seu embolic gràcies als conillets, que van col·locar cada fil de color al pot de l’emoció que pertanyia. L’alegria, la tristesa, la calma, la por i la ràbia, ja estaven desembolicades. Separades, funcionen molt millor.
Moltes gràcies Monstre de colors, ens tornarem a veure!

photo IMG_2343_zpsl6nb9z4q.jpg  photo IMG_2347_zpsyu2ghcyb.jpg  photo IMG_20170320_151501_zpshxi32cjo.jpg

El dimarts dia 21 de març, la classe de P3 A, Els conillets, vàrem fer una sortida a la Biblioteca Municipal del municipi de l’Arboç.

Abans d’entrar, vam posar-nos les botes del silenci per no fer soroll. Shhhht! No podem cridar!

Ens va rebre el Blai, el director de la biblioteca, que gràcies a ell vam poder conèixer diferents tipus de contes. Hi havia de diversos colors, formes i materials. Fins i tot, hi havia un per llegir-lo dins la banyera!

Després ens va explicar el conte de Les set cabretes, va estar molt emocionant! I… Si fos poc, la Mª José es va animar i ens va explicar el conte del Capità Pirata! Que bé ens ho vam passar!

Al final, vam poder mirar els contes de prop. Vam veure que alguns també sonaven i, d’altres, que servien de màscara!

Va ser tan divertit que segur que tornarem! Moltes gràcies Blai per ensenyar-nos tant!

photo IMG_2355_zpsydkxtyvm.jpg  photo IMG_2362_zpsrmggnttx.jpg  photo IMG_2370_zpsf9ajrhmz.jpg