L’Escola Sant Julià a la xarxa mundial Code Club

L’AMPA comunica que l’escola participarà en un projecte per aprendre a programar! Us facilitem el post:
La nostra escola, junt amb l’escola Vilarrasa, de Besalú, és pionera en la implantació a Catalunya de la xarxa mundial de clubs de programació portats per voluntarisCodeClub. Aquesta xarxa ja compta amb més de 1700 clubs de programació a escoles de tot el món. La notícia apareixia aquest diumenge al diari El Punt.
Pares voluntaris de la nostra escola han participat en la posada en marxa de codeclubcat.org i estan treballant per poder oferir el club de programació (i alguna cosa més) a alumnes de cicle superior a partir del Segon Trimestre.
La missió de codeclubcat.org és poder oferir a cada infant de Catalunya la possibilitat d’aprendre a programar ordinadors. Disposem d’una sèrie de materials didàctics que han estat pensats amb l’objectiu de que els nens puguin aprendre els fonaments de la programació a través de l’estimulació de la seva creativitat.
Des de l’AMPA us animem als pares que us sentiu motivats per aquesta iniciativa a participar-hi (des de fer de voluntaris en alguna sessió fins a dissenyar noves propostes amb nosaltres). Igualment, si creieu que fóra interessant un taller d’iniciació per a pares, perquè pogueu jugar a programar a casa amb els vostres fills, feu-vos sentir!!

1. jorge

Bon dia. Des del codeclubcatalunya m’han informat que heu creat un code club a la vostra escola. tinc un nen d’onze anys que està interessat en el projecte, però a la zona on vivim (Garraf) no n’hi ha cap code club creat. és possible que hi participés al vostre code club o està restringit als nens de la vostra escola.

Gràcies per endavant.

2. jorge

Hola. El meu fill està interessat en participar en el projecte code club catalunya com a a alumne.
    A la zona on vivim, el Garraf, no n’hi ha cap code club.
    Però des del code club catalunya ens han donat la vostra adreça.
    Es pot participar al vostre code club sense pertanyer a la vostra escola?

Gràcies per endavant.
    jorge