L’escola participa en el Certamen de Lectura en Veu Alta

Aquest tercer trimestre ha estat ben diferent. Entre altres coses, alguns projectes que fem a l’escola s’han hagut d’anul·lar. Però tenim una enorme sorpresa; un dels projectes, el “CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA” finalment s’ha pogut dur a terme. S’ha optat per la via digital, una nova manera de fer el concurs.

Consisteix a llegir en veu alta el fragment d’un llibre que proposa l’organització i que, prèviament els participants preparen a classe. El dia del concurs, els i les participants llegeixen el seu fragment davant d’un nombrós públic. La persona triada per la nostra escola va ser la Carla Mata de 3rB. Però, malauradament, va arribar el dia, i el concurs presencial no es va poder fer degut a la pandèmia.

L’Organització ha trobat una altra manera de poder-lo celebrar en temps de confinament: els alumnes que han volgut participar han hagut de triar un llibre (en paper o en digital) i gravar-se llegint-ne un fragment en veu alta. De l’escola Sant Julià s’han presentat uns quants alumnes, però només cinc podien optar a representar el nostre centre. Per tant, hem valorat la seva lectura i hem enviat els cinc que hem cregut que ho han fet millor.

La sorpresa ha estat majúscula, ja que tots han estat seleccionats. I els seus enregistraments estan, ara mateix, penjats a les xarxes socials amb el lema, #acasallegimenveualta.
Els alumnes i les alumnes dels quals parlem són la Carla Mata i el Pau Valls de 3rB; la Leire Alarco, la Ivet Brustenga i Nayara Galán de 3rA.
Tots i totes rebran un diploma de participació i si guanyen el certamen, l’escola rebrà un lot de llibres.
Des de l’EQUIP DIRECTIU, volem felicitar aquest petits GRANS LECTORS i us convidem a tots a gaudir de les imatges de la seva participació: