La classe de 2nB busca llops i juga al dòmino de llibres

Buscant llops

A finals de gener vam fer unes activitats a l’hora de lectura relacionada am els llops.
En una sessió vaig repartir els llibres de la biblioteca de l’aula per tota la classe per no estar tots amuntegats. L’ordre era buscar llops de qualsevol tipus per tots els llibres.
Quan els van trobar, que van ser més dels que jo havia localitzat, vam analitzar si coneixíem tots els contes, llibres … on sortien.
Vàrem qualificar els tipus de llops que sortien entre tots: babau, ferotge, real, amable…
Vaig fer fotos dels llops, fotocòpies plastificades i les etiquetes dels adjectius que s’havia decidit entre tots.
I en una altra sessió vam fer al revés: Els dibuixos dels llops trobats es van enganxar a la pissarra i havien de recordar en quins llibres estaven i col•locar-los a sota. Quan els anaven trobant i comparant han anat enganxant les etiquetes.
S’ho van passar molt bé, bueno…. jo també la veritat!!
Moltes gràcies Lucía pel muntatge del vídeo!!!

Dòmino de llibres

El dia 1 de març, la classe de la Lluna de 2n B va estar jugant al “Domino de llibres”. Avui no seré jo la que expliqui aquesta activitat, sinó els propis alumnes, que ho fan molt bé i volen doner les seves opinions.