JORNADA DE PORTES OBERTES 2022 I PREINSCRIPCIÓ 2022/23

VÍDEO DE PRESENTACIÓ DE LA NOSTRA ESCOLA: Els alumnes de la nostra escola us volen ensenyar el que fan. És per això que hem editat un vídeo que mostra com és el nostre dia a dia.

VOLEU VEURE COM TREBALLEM? Mira el vídeo de la nostra escola!!!

JORNADA DE PORTES OBERTES PRESENCIALS: Per poder venir a veure l’escola és imprescindible demanar cita prèvia trucant per telèfon a l’escola o mitjançant el correu electrònic.  Es farà una visita guiada on podran veure com treballem a l’escola i en acabar l’equip directiu us farà una breu explicació sobre el Projecte Educatiu i us aclarirà els dubtes que puguin sorgir.

• Visites en petit grup: En grups de 16 persones (2 màxim per unitat familiar) us mostrarem les nostres instal·lacions.

SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ: La Preinscripció per estudiar Educació Infantil i Primària el proper curs 2022-2023 es farà en format telemàtic del 7 al 21 de març.

Si teniu dificultat en fer-la on-line, us suggerim que truqueu a l’escola al telèfon 977671353 i us ajudarem a fer el tràmit.

Us pengem el link de la web de la preinscripció ( preinscripcio.gencat.cat ) on trobareu tota la informació necessària per tramitar-la.

OFERTA DE PLACES CURS 2022-2O23 (cliqueu per visualitzar el nombre inical de places que ofertem al nostre centre).

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS, PENGEM LES DIFERENTS LLISTES SEGONS EL CALENDARI DE LES FASES DE LA PREINSCIPCIÓ:

LLISTA PUNTUACIÓ PROVISIONAL (cliqueu a sobre per visualitzar la llista).  El termini de presentació de reclamacions és del 22 al 28 d’abril.

LLISTA PUNTUACIÓ RESOLTES LES RECLAMACIONS (cliqueu a sobre per visualitzar la llista)

LLISTA ORDENADA DEL BAREM (cliqueu a sobre per visualitzar la llista)

OFERTA DEFINITIVA PLACES CURS 2022/2023 (clique per visuatitzar les places definitives que ofertem)

LLISTAT ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE 2022/2023(cliqueu a sobre per visualitzar la llistat)

LLISTAT ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE 2022/2023(cliqueu a sobre per visualitzar la llista)

MATRÍCULA CURS 2022/2023

El període de matrícula dels alumnes assignats al centre és del 21 al 29 de juny de 2022.

Abans del dia 21 de juny rebreu les instruccions per formalitzar la matrícula al correu electrònic que vau informar a la sol·licitud de preinscripció.