Ja som Escola Verda!!

L’Escola St Julià va rebre el distintiu d’Escola Verda el dia 15 de desembre al Cèntric Espai Cultural de El Prat del Llobregat, atorgat pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, ja que valoren molt positivament l’esforç que el nostre centre ha fet per avançar en l’educació per a la sostenibilitat, així com el compromís de continuar treballant en activitats de conscienciació amb el medi ambient com per exemple: dinamitzar el taulell informatiu, enviar les circulars per a les famílies per correu electrònic,  l’ús de carmanyoles per  l’esmorzar, el reciclatge del paper, de l’orgànic, del plàstic i del rebuig a nivell de tota l’escola, la creació dels agent verds (alumnes del centre) que s’encarreguen de conscienciar que tothom faci correctament el reciclatge. A més a més durant el curs escolar es van organitzant activitats de reutilització de material, de reducció de consum d’energia i de recursos naturals.

Tot seguit, per acabar l’acte, vam realitzar una plantada d’arbres.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOGRAFIES