II Fòrum d’Escoles Verdes

El dijous 21 de novembre en Roberto, la Sílvia, la Bianca i la Cristina, alumnes de Cicle Superior, i una mestra del centre han participat en representació de la nostra escola al II Fòrum d’Escoles Verdes que s’ha celebrat a El Vendrell.
Ha estat un fòrum molt interessant i profitós ja que hem explicat les experiències d’Escola Verda que duem a terme al Sant Julià i altres alumnes i mestres han explicat les seves, donant-nos així idees per poder millorar i ampliar el nostre projecte d’Escola Verda.
A més a més, s’han fet activitats en grups i una activitat conjunta on hem fet entrevistes a ciutadans de El Vendrell per saber què millorarien de la seva zona pel que fa al mediambient i les hem penjat en un “Arbre de desitjos” perquè així a qui correspongui faci el possible perquè es compleixin.
Ha estat un dia diferent i motivador que ens ha demostrat una vegada més que des de les escoles es poden fer petites accions que conjuntament amb d’altres petites accions d’escoles, famílies, ciutadans… poden fer millorar el món.

EscolaSantJulia's Forum Escola Verda album on Photobucket