Golf a l’Escola

Aquest trimestre, hem tingut golf a l’escola Sant Julià.

L’alumnat de CM i CS han participat en el programa “Golf a les escoles” promogut per la Federació Catalana de Golf. Han practicat habilitats com la concentració, la perseverança, el gir, la punteria, el llançament… s’han aproximat al grip, al swing, al pitch i al putt… han tingut un primer contacte amb aquest esport, a dintre l’escola.
La federació i el nostre camp de referència “Costa Daurada” del Catllar us convida a que continuen practicant aquest no tant inaccessible esport, amb un “Bonus Familiar Baptisme de Golf” gratuït per haver participat en el programa. Animeu-vos, potser tenim un/a gran golfista!

Per més informació adreceu-vos a:
Federació Catalana de Golf ( www.catgolf.comwww.golfalesescoles.com)

A més a més, si voleu gaudir de l’espectacle d’un campionat en directe, la celebració de l’Open d’Espanya 2014 que es disputarà la propera setmana a Caldes de Malavella ( Girona), us podreu descarregar les invitacions gratuïtes per assistir com a públic. També hi haurà habilitada una zona especial amb activitats infantils.

santjuliaarbos1's Golf a Educacio Fisica album on Photobucket