Festival de Nadal

Un any més els nens i nenes de l’escola ens van tornar a meravellar en el Festival de Nadal! Cançons més tradicionals i populars, i altres més “modernes” van sonar per a tots i van aconseguir treure’ns somriures i aplaudiments. Moltes felicitats per a tots ells, per a la Sandra, mestra de música de l’escola i per a la Flor, mestra d’anglès que va fer la coreografia de la cançó  “Footloose”, que nens i nenes de Cicle Superior van ballar i cantar. Volem donar les gràcies també a tots els pares i mares que ens varen ajudar en el funcionament de la festa.

Us deixem un recull de vídeos amb les actuacions. Veureu que hi ha un parell d’arxius que estan tallats i, per un problema tècnic, el ball de Cicle Superior tampoc va quedar enregistrat. Si algú els té sencers que en ho faci saber (malbar2@xtec.cat) i els penjarem. Gràcies.

P3 i P4 A LA NIT DE NADAL                                   P5 ELS TRES REIS ARRIBEN A CIUTAT

EL TIÓ                                                                       LES CAMPANADES

MARXA RADETZKY