Dia de l’Escola Verda

El passat 26 de març tots els alumnes i mestres de l’escola van celebrar el Dia d’Escola Verda, el qual aquest any va girar en tenir més cura de l’entorn, és a dir, mantenir més neta l’escola i el poble on es troba.
Aquesta proposta va ser una idea del Parlament Verd de l’escola, ja que creuen que els entorns de l’escola i del poble no estan prou nets i la gent no en té prou cura.
Aprofitant aquesta idea i/o preocupació, aquell dia es van fer diferents activitats per promoure i fer conscienciar a alumnes, mestres i habitants del poble que tots podem fer alguna cosa per millorar aquesta situació.
Els alumnes dEducació Infantil van fer un tomb pels voltants de l’escola i van poder comprovar que hi havia molts residus que s’havien de recollir i que no es llencen als llocs adequats. Els alumnes de Cicle Inicial van recollir alguns d’aquests residus amb guant i bosses, i van quedar sorpresos de la quantitat recollida. Els alumnes de Cicle Mitjà van escriure unes cartes dirigides a l’alcalde on explicaven la seva preocupació sobre aquest tema i altres i li van presentar fotos de la brutícia per certificar el que es deia. Després de ser atesos per l’alcalde i la regidora d’Ensenyament els Parlamentaris Verds van poder registrar les cartes a l’Ajuntament. I per últim, els alumnes de Cicle Superior van acompanyar a l’Ajuntament als alumnes de tercer i quart i pel camí van penjar cartells fets per ells mateixos per conscienciar sobre el tema del dia.
Per acabar la celebració tots els alumnes i mestres de l’escola es van reunir i van plantar un taronger al pati per poder recordar el dia i també que fer-nos conscients que nosaltres som els primers en haver de tenir cura del món on vivim, començant per la nostra escola i el nostre poble .

EscolaSantJulia's DIA ESCOLA VERDA album on Photobucket