Dia de la Pau

Avui dilluns l’escola Sant Julià ha celebrat el dia Escolar de la No Violència i la Pau, mireu les fotos:

SOM AMICS MIX

30 de gener  –   Dia de La Pau

El Dia Escolar de la No violència i la Pau se celebra cada 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi, líder nacional i espiritual de l’Índia, assassinat a trets el 1948 per un integrista.

Durant aquesta jornada, els centres educatius d’arreu del món organitzen diferents activitats per difondre els valors de la noviolència i la pau.

Dilluns, a les 15:45h de la tarda els alumnes de l’Escola Sant Julià faran volar els desitjos que cadascú demana.

Els pares, mares, avis, avies, tiets… esteu convidats a presenciar-ho des de la tanca de l’escola.

escolteu la cançó:
SOM AMICS MIX