Concert de final de curs

Fa dos anys que a l’escola hem iniciat a l’escola un projecte d’orquestra, on hi col·laboren l’Ampa, l’Ajuntament, l’Escola de Música Tradicional del Penedès i la nostra pròpia escola. En aquest projecte, els alumnes de 3r es familiaritzen amb instruments tradicionals de vent i de percussió, flabiols, tamborins i tarotes, i els de 4t amb un instrument de corda, el violí.

L’objectiu principal d’aquest projecte és fer arribar la música a un gran nombre d’alumnes que possiblement no tindrien un accès tant fàcil. També volem reforçar actituds positives com l’esforç, l’escolta, la concentració, formar part d’un grup, i d’altres valors que ens ajuden a contribuir a una millor educació emocional i a donar més seguretat i autonomia.

I a més, aprenen a tocar un instrument.

Per nosaltres és el segon any d’experiència, n’estem més que contents, i els alumnes també estan molt orgulllosos.

Esperem que en propers cursos puguem ampliar el projecte a cicle superior.

Us deixem uns videos del concert de l’altre dia!