Comencen les classes de violí

Ja estem a la segona sessió de violí i ja sabem força coses d’aquest instrument. Fixeu-vos quina concentració!!! Estem tensant l’arquet per preparar-lo per tocar. Ha d’estar ben tensat, ni massa ni poc. Ho veieu? Semblem uns professionals!

EscolaSantJulia's TENSEM ARQUET album on Photobucket

El Sergi ens ensenya diferents exercicis ben divertits per aprendre a col?locarnos bé el violí. Sembla fàcil, oi? Doncs té la seva dificultat.

EscolaSantJulia's COLOCAR VIOLI album on Photobucket

I,… per fí, les primeres notes esperades. D’aquesta tècnica se’n diu pizzicato i consisteix en fer sonar les cordes amb els propis dits, sense arquet.

photo IMAG1024_zpsf94a466a.jpg photo IMAG1036_zpscd600f66.jpg

Doncs no ho fem del tot malament, oi? Escolteu quines notes en treiem. No està malament per començar!

Uff!!! Després de tant treballar, estem molt cansats i el violí ens pesa una mica. El Sergi ens ensenya la posició de descans. Ens serveix per descansar mentre escoltem les explicacions.

EscolaSantJulia's POSICIO DESCANS album on Photobucket

La nostra companya Wiam ens ha dit que marxa de l’escola. Per que se’n vagi amb un bon record, el Sergi li ha fet una classe particular súper accelerada. Escolteu, escolteu, què us sembla? Que tinguins molta sort en la teva nova etapa, Wiam. Des d’aquí una forta abraçada!!