Benvinguts al curs 2013-14

Tot i que ja fa dies que hem començat el nou curs, encara no havíem penjat cap post al bloc de la nostra escola. Com veieu el format és una mica diferent i hi ha alguns canvis:

• El bloc serà unificat: les notícies dels tres cicles de Primària es penjaran en aquest bloc. Per buscar de manera més específica caldrà que us ajudeu de les categories o les etiquetes. Les notícies que fan referència a activitats de tota l’escola també les penjarem aquí.

Les notícies que fan referència al curs 2012-13 restaran penjades al bloc de cicles del curs passat: Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior.
El Cicle d’Infantil tindrà el seu propi bloc. Per poder accedir podeu clicar el link que teniu al menú lateral o bé clicar aquí.

• Agenda: Hem penjat un calendari amb les activitats previstes durant el curs: sortides, festes, etc… Aquest calendari serà dinàmic i s’afegiran periòdicament les diferents activitats que es vagin planificant.
  • Menjador escolar: Hem penjat els menús d’aquest trimestre per a què els pogueu consultar des de casa.
  • Circulars: En aquest espai hi ha la intenció de penjar les circulars generals que es donin des de l’escola.

També us podeu subscriure en l’enllaç que hi ha al la part superior de la barra lateral. D’aquesta manera podreu rebre un correu electrònic informant-vos de les notícies noves que s’han penjat.

Per qualsevol qüestió, informació i aportació que ens pugui ajudar a millorar el bloc, us podeu comunicar amb nosaltres a l’adreça: sant.julia.arbos@gmail.com