A L’ESCOLA FEM MOLTES ACTIVITATS I MOLTS JOCS. CADA DIA APAREIXEN NOVES PROPOSTES, I ENS AGRADA PARTICIPAR D’AQUESTES.
AQUÍ US EXPOSEM UNA MOSTRA D’ALGUNES D’AQUESTES ACTIVITATS DE LES QUALS GAUDIM:
DES DE RENTAR LES NINES, CUINAR AMB ELEMENTS REALS, TRANSVASAMENTS AL PATI, JOC SIMBÒLIC, DESCOBERTA DE MATERIALS COM LA FARINA, LA PALLA,… TOTES AQUESTES ACTIVITATS ENS AJUDEN A DESCOBRIR EL MON QUE ENS ENVOLTA, ENS OFEREIXEN LA POSSIBILITAT D’ADQUIRIR MÉS AUTONOMIA, COMPARTIM AMB ELS ALTRES, DESCOBRIM LES NOSTRES POSSIBILITATS I ENS CONEIXEM MILLOR.
ENTENEM LA PSICOMOTRICITAT COM UN ENFOCAMENT DE LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA QUE TÉ L’OBJECTIU DE DESENVOLUPAR LES POSSIBILITATS MOTRIUS, EXPRESSIVES I CREATIVES A PARTIR DEL COS, COSA QUE PORTA A CENTRAR LA SEVA ACTIVITAT I INTERÈS EN EL MOVIMENT I L’ACTE, INCLUÏNT TOT EL QUE SE’N DERIVA: ESTIMULACIÓ, APRENENTATGE, ETC
A LES SESSIONS DE PSICOMOTRICITAT A L’ESCOLA TREBALLEM AMB DIFERENTS MATERIALS QUE ELS INFANTS EXPLOREN LLIUREMENT: MATERIALS DE CONSTRUCCIÓ, CERCLES, GLOBUS, CAPSES, PAPERS DE DIARI, TELES…
FEU UNA ULLADA…
A P3 TREBALLEM EL TRAÇ COM UN PAS PREVI A L’ESCRIPTURA. TRACEM DAMUNT DIFERENTS SUPERFÍCIES I AMB FINALITATS DISTINTES: AMB PAPER D’EMBALAR, A LA PISSARRA DE L’AULA, A LA SORRA DEL PATI, EN SAFATES AMB PA RATLLAT, AMB ESCUMA D’AFEITAR, FENT SERVIR DIFERENTS MATERIALS PICTÒRICS, AMB SERRADURES, FENT CAMINS, AMB JOCS DE MOTRICITAT GENERAL, ETC.
DE POSSIBILITATS N’HI HA MOLTES I TOTES ENS AJUDEN A APROXIMAR-NOS AL MÓN ESCRIT DEL QUAL ESTEM ENVOLTATS.